Jak wygląda współpraca?

Wiem, że stworzenie strony internetowej może wydawać się przytłaczające, zwłaszcza jeśli robisz to po raz pierwszy. Ale spokojnie, przeprowadzę Cię przez cały proces krok po kroku. To ja zadbam o wszystkie techniczne i organizacyjne kwestie, a Ty skupisz się na tym, co najważniejsze: swojej wiedzy, marce i przekazie. Poniżej opisałam cały przebieg współpracy w przejrzysty sposób, tak abyś od samego początku wiedziała, czego się spodziewać i mogła czuć się spokojnie oraz pewnie na każdym etapie.

Etapy współpracy

Na początku otrzymasz ode mnie link do oferty oraz zestaw pytań, które pomogą mi lepiej poznać Twoją markę i oczekiwania. Podaję też najbliższy termin rozpoczęcia prac oraz deadline na przesłanie materiałów. W każdym miesiącu realizuję maksymalnie 2–3 projekty, aby mieć przestrzeń na pełne zaangażowanie w każdy detal Twojej strony.

Podczas całej naszej współpracy kontaktujemy się zawsze w formie pisemnej (wiadomości email). Nie prowadzę konsultacji telefonicznych ani spotkań online. To przemyślany wybór, który pozwala mi działać spokojnie, precyzyjnie i w pełnym skupieniu nad każdym projektem. Dlaczego wyłącznie forma pisemna? Wyjaśniam to dokładnie we wpisie na blogu.

Gdy tylko potwierdzisz chęć współpracy i dokonasz opłaty rezerwacyjnej, przygotowuję dla Ciebie indywidualny Panel Klientki. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły dotyczące współpracy, terminy, listę potrzebnych materiałów oraz przejrzyste instrukcje, jak przygotować zdjęcia, teksty i inne elementy, które będą potrzebne do stworzenia Twojej strony.

Gdy otrzymam od Ciebie gotowe materiały, zaczynam projektowanie Twojej strony. Zależy mi, żebyś od początku czuła, że ta strona naprawdę oddaje Ciebie i Twój biznes, dlatego omawiamy wspólnie każdy kluczowy element, a ja wprowadzam poprawki aż do momentu, w którym z uśmiechem powiesz: „To dokładnie to, czego chciałam!”.

Jeśli zamówisz też wdrożenie opcji bloga, dodaję go już po zakończeniu głównych prac nad projektem strony www. Przechodzę do konfiguracji zgodnie z wybranym przez Ciebie pakietem: z SEO lub bez. Wszystkie wskazówki i instrukcje potrzebne do przygotowania tekstów otrzymasz ode mnie mailowo.

Po zakończeniu prac nagrywam dla Ciebie instrukcję obsługi strony. Pokazuję w niej, jak samodzielnie edytować teksty i zdjęcia. Filmy instruktażowe wraz z kopią zapasową witryny nagrywam na pendrive i przesyłam do wybranego paczkomatu wraz z umową przeniesienia autorskich praw majątkowych do projektu strony. 

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Stawiam na subtelność i minimalizm, bez graficznych fajerwerków, które odciągają uwagę od tego, co najważniejsze: Ciebie, Twojej marki i portfolio. To projekty, które oddychają przestrzenią i w prosty, czytelny sposób przekazują treści. Dzięki temu Twoi odbiorcy mogą skupić się na tym, co chcesz im pokazać, bez rozproszeń i zbędnych ozdobników.

Jeśli marzysz o stronie, która przyciąga spokojem, lekkością i dbałością o każdy detal, jesteś w dobrym miejscu. A jeśli bliżej Ci do neonów, animacji i graficznych wodotrysków, to prawdopodobnie nie będzie nasze wspólne flow… i to też jest w porządku.

Zajrzyj do mojego portfolio, zobacz jak wyglądają moje realizacje i jeśli poczujesz, że to coś dla Ciebie, napisz do mnie. Nie mogę się doczekać, żeby stworzyć dla Ciebie stronę, która będzie Twoją piękną wizytówką w sieci.

Nad projektami pracuję od poniedziałku do czwartku, zazwyczaj w godzinach 18:00 – 1:00. Jestem typową sową i najbardziej kreatywne pomysły przychodzą do mnie wieczorem. Weekendy i święta to czas mojego resetu. Oczywiście możesz w tym czasie pisać do mnie wiadomości, na wszystkie odpowiem w tygodniu w godzinach pracy.

Aby nasza współpraca przebiegała spokojnie i w pełnym skupieniu, kontaktujemy się wyłącznie mailowo.
Wiem, że dla wielu osób rozmowa telefoniczna to szybka forma ustaleń, ale sposób, w jaki pracuję, wymaga uważności i porządku. Wszystkie informacje, prośby i decyzje zapisujemy w wiadomościach, dzięki temu nic nam nie umyka, a ja mogę w każdej chwili wrócić do wcześniejszych ustaleń i upewnić się, że wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Mój styl pracy opiera się na analizie, zbieraniu danych i dokładności. Rozwaga i Zbieranie to jedne z moich wiodących talentów Gallupa, które mocno wpływają na to, jak prowadzę projekty. Dlatego właśnie pisemna forma kontaktu daje mi przestrzeń do działania w sposób, który jest spokojny, przemyślany i rzetelny.

Płatność standardowo dzielimy na dwie części:

  • I rata: 1000 zł płatna jako rezerwacja terminu.
  • II rata: pozostała kwota z wyceny płatna pod koniec miesiąca, w którym pracuję nad projektem.

Jeśli jednak zależy Ci na podziale płatności na więcej niż dwie raty, również istnieje taka możliwość.

Jako podatnik zwolniony z VAT wystawiam faktury bez VAT.

Nie musisz mieć przygotowanych materiałów przed przystąpieniem do prac projektowych. Na początku naszej współpracy prześlę Ci indywidualny harmonogram, żebyś miała czas na przygotowanie zdjęć do galerii i tekstów do zakładek. Otrzymasz ode mnie wskazówki w formie pliku PDF, gdzie będą zebrane informacje, jak właściwie przygotować zdjęcia na stronę, aby szybciej się ona wczytywała i lepiej pozycjonowała w google.

Moim celem jest stworzenie strony www, która w pełni odpowie na Twoje potrzeby i będzie odzwierciedlała Twoją wizję, ale żeby tak się stało, kluczowe jest, aby materiały (takie jak teksty, zdjęcia, logo, opisy usług) dotarły do mnie w ustalonym terminie.

Wiem, że przygotowanie tych materiałów to często duży wysiłek. Zebrane treści muszą być dopracowane, przemyślane, a do tego często masz jeszcze mnóstwo innych zadań na głowie. Chcę, żebyś wiedziała, że doskonale to rozumiem i zawsze jestem gotowa wspierać Cię w tym procesie, podpowiadać czy doradzać, jeśli coś będzie wymagało konsultacji. Jednocześnie te materiały są podstawą, bez której nie mogę ruszyć dalej z projektem. Gdy ich nie ma, prace się zatrzymują, a to przekłada się na opóźnienia, które mogą wpływać nie tylko na Twoją stronę, ale także na harmonogram moich innych projektów.

Jeśli współpraca przeciąga się przez brak materiałów, muszę balansować między kilkoma dużymi zadaniami jednocześnie.

To oznacza, że w przyszłości trudniej będzie mi zapanować nad terminami nowych zleceń, co nie jest korzystne ani dla mnie, ani dla innych klientek, które także czekają na swoje strony. Terminowe dostarczenie materiałów pozwala mi na pełną koncentrację na Twojej stronie i działanie bez pośpiechu. To z kolei przekłada się na dużo bardziej dopracowany efekt końcowy i czerpanie większej radości z twórczej pracy.

Aby nasza współpraca przebiegała bez zakłóceń, tworzę dla Ciebie indywidualny harmonogram z dokładnym terminem dostarczenia kompletu materiałów do projektu Twojej strony. Mam nadzieję, że pomoże Ci to w zaplanowaniu pracy w taki sposób, żeby wszystko było dla Ciebie łatwiejsze do przygotowania i nie sprawiało wrażenia zbyt dużego obciążenia.

Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że będziesz potrzebować dodatkowego czasu, istnieje możliwość przedłużenia terminu przesyłania treści o kolejny miesiąc. Jest to usługa dodatkowo płatna (200 zł/miesiąc). 

Proces pozycjonowania strony zależy od bardzo wielu czynników. Działania, które będziemy razem wdrażać w przypadku strony z wpisem dostosowanym pod wymogi SEO, są tylko jedną z jego składowych. Są pewne zasady, których należy się trzymać przy tworzeniu tekstów i one są podstawą, o której myślimy w pierwszej kolejności. Nauczę Cię, jak tworzyć wpisy zgodne z zasadami SEO, żebyś mogła samodzielnie dodawać kolejne teksty w przyszłości. Jeśli działasz na obszarze, gdzie jest duża konkurencja, która od dłuższego czasu na bieżąco dodaje na stronę rozbudowane teksty przygotowane pod SEO, czeka Cię sporo pracy, aby spróbować przebić się wyżej z całkiem nową stroną. Efekty też nie przyjdą od razu. Może być tak, że dopiero po kilkunastu miesiącach/kilku latach będziesz mogła zaobserwować pierwsze wyniki swoich działań, jeśli faktycznie solidnie będziesz pracować nad dodawaniem nowych treści na bloga. Co więcej, google zwraca uwagę na to, czy odwiedzający spędzają na Twojej stronie dużo czasu. Jeśli będziesz pisać teksty, które zainteresują Twoich odbiorców (np. wpisy poradnikowe), to jest duża szansa, że wyszukiwarka uzna Twoją stronę za wartościową i będzie wyświetlać ją wyżej. Czy warto nad tym pracować, skoro efekty nie są tak błyskawiczne? Moim zdaniem jak najbardziej, im wcześniej zaczniesz działać, tym lepiej.

Tak, po zakończeniu prac otrzymasz ode mnie instrukcję zarządzania Twoją stroną www. Projekty, które tworzę, są bardzo przyjazne w późniejszych aktualizacjach. Bez problemu dodasz nowe zdjęcia do już istniejących galerii, wykasujesz fragmenty tekstu, dodasz nowe informacje do już istniejących bloków, wstawisz nowe wpisy na bloga.

W instrukcji znajdziesz filmy pokazujące:

  • jak dodać zdjęcia do już istniejących galerii
  • jak edytować teksty i podmieniać zdjęcia w już dodanych na stronę zakładkach
  • jak aktualizować WordPressa, wtyczki i motywy
  • jak dodać nowe wpisy blogowe (jeśli zamówisz opcję strony z blogiem)
  • jak dodać nowe galerie, jeśli są one w formie wpisów blogowych

W instrukcji nie znajdziesz natomiast informacji:

  • jak dodać na stronę całkiem nową zakładkę (np. nową ofertę) i zaprojektować jej układ
  • jak dodać nową galerię jeśli jest ona dodana jako podstrona, a nie jako wpis blogowy

Jeśli w przyszłości chciałabyś rozbudować stronę o nowe zakładki, możesz zamówić u mnie taką usługę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, ze wszystko na stronie jest poprawnie wdrożone.

Jak najbardziej, możesz zamówić u mnie taką usługę. Jest ona rozliczana według stawki godzinowej. Aktualną ofertę wdrożenia zmian znajdziesz w zakładce Wsparcie.

Jeśli chciałabyś sprzedawać w swoim sklepie produkty elektroniczne (kursy online, webinary, ebooki) możesz zamówić u mnie usługę dodania sklepu do już istniejącej strony www. Dodatkowo możesz zlecić mi wdrożenie newslettera oraz stworzenie panelu kursanta z przydzielaniem automatycznego dostępu po zakupie kursu. Zobacz szczegóły oferty: Sklepy internetowe, newsletter.