Pauli Photos
ZAKRES USŁUGI
- wykonanie indywidualnego rozbudowanego projektu strony www
- dodanie opcji bloga z przygotowaniem wpisów pod SEO
- dostosowanie pól formularza kontaktowego do różnych rodzajów usług
ZAKRES USŁUGI
“Strona jest piękniejsza niż mogłam sobie wymarzyć, a do tego szybka i funkcjonalna. Monika ma bardzo dużą wiedzę w temacie i pomogła także z przeniesieniem domeny, hostingu i poczty. Na każdym etapie mogłam liczyć na dobre rady, pomoc i alternatywy dla moich pomysłów, które finalnie okazywały się o wiele ciekawsze niż moje. Mimo skomplikowanego projektu strona powstała w mniej niż miesiąc! Jest minimalistyczna i elegancka – po prostu idealna. To, że jestem zadowolona ze współpracy to mało powiedziane. Polecam wszystkim serdecznie!”
Czy strona fotografa to tylko portfolio? Zdecydowanie nie! Paula zamówiła projekt swojej strony www z konkretnymi wytycznymi i przygotowała materiały do niej na tyle sprawnie, że zlecenie udało się ukończyć w ciągu miesiąca. Jej strona zawiera przejrzysty opis oferty, poradnikowe wpisy dla jej obecnych i przyszłych klientów, galerie zdjęciowe prezentujące klimatyczne reportaże ślubne oraz czułe sesje rodzinne lifestyle. W planach jest również sklep z produktami edukacyjnymi dla fotografów.
Na zatłoczonym rynku fotograficznym jednym z najważniejszych wyróżników jest Twoja osoba, więc warto wykorzystać zakładkę “O mnie”, by podać kilka faktów o sobie z prywatnego życia, swoich nawyków, przyzwyczajeń, rutyn i w ten sposób przyciągnąć do siebie idealnego klienta. Pewnie zastanawiasz się, czy ktokolwiek zerka na tą stronę. Dopóki nie zapełnisz jej słowami, zdjęciem wizerunkowym z aparatem lub bez, to nie przekonasz się… A być może przy okazji następnej sesji zdjęciowej, klient przyniesie Tobie Twoje ulubione czekoladki lub nowy kamionkowy kubek. Ciekawe skąd wiedział, że lubisz, prawda? ;)
Jeśli współpracujesz z jakimiś firmami, drukujesz albumy w konkretnym miejscu, posiadasz szelki, korzystasz z galerii internetowej warto polecać te miejsca, marki, firmy u siebie i budować pozycję eksperta. Pozycjonowanie się wokół profesjonalnych labów, znanych firm w branżowym środowisku stawia Cię w pozytywnym świetle. Ten właśnie zabieg zastosowała Paula dodając na stronie kody rabatowe i link afiliacyjny, dzięki czemu może dodatkowo dywersyfikować swoje dochody, ale i dawać subtelnie znać kolejnym firmom, że jest otwarta na możliwość współpracy.
Przemyślany formularz kontaktowy na stronie www pozwoli Ci szybciej i konkretniej odpowiadać na zapytania klienta. Paula w swoim podzieliła go nawet ze względu na klientów ślubnych, tych zainteresowanych sesją oraz osobno na zamówienia albumowe. Rozpisanie rubryk w formularzu podczas tworzenia projektu strony www nie zajmuje dużo czasu, a Tobie zdecydowanie może usprawnić obsługę klienta, który podaje już szczegóły dotyczące ślubu, preferowanego terminu sesji, czy rozmiaru albumu.
Współpraca nad tym projektem przebiegała sprawnie, klientka była konkretna i wiedziała na czym jej zależy, a ja mogłam skupić się na wprowadzeniu jej planów, marzeń w coś namacalnego.