Pauli Photos

ZAKRES USŁUGI

Paula o projekcie i współpracy:

“Strona jest piękniejsza niż mogłam sobie wymarzyć, a do tego szybka i funkcjonalna. Monika ma bardzo dużą wiedzę w temacie i pomogła także z przeniesieniem domeny, hostingu i poczty. Na każdym etapie mogłam liczyć na dobre rady, pomoc i alternatywy dla moich pomysłów, które finalnie okazywały się o wiele ciekawsze niż moje. Mimo skomplikowanego projektu strona powstała w mniej niż miesiąc! Jest minimalistyczna i elegancka – po prostu idealna. To, że jestem zadowolona ze współpracy to mało powiedziane. Polecam wszystkim serdecznie!”

Rozbudowana strona fotografki ślubnej

Czy strona fotografa to tylko portfolio? Zdecydowanie nie! Paula zamówiła projekt swojej strony www z konkretnymi wytycznymi i przygotowała materiały do niej na tyle sprawnie, że zlecenie udało się ukończyć w ciągu miesiąca. Jej strona zawiera przejrzysty opis oferty, poradnikowe wpisy dla jej obecnych i przyszłych klientów, galerie zdjęciowe prezentujące klimatyczne reportaże ślubne oraz czułe sesje rodzinne lifestyle. W planach jest również sklep z produktami edukacyjnymi dla fotografów.

Zakładka "o mnie" to Twój wyróżnik

Na zatłoczonym rynku fotograficznym jednym z najważniejszych wyróżników jest Twoja osoba, więc warto wykorzystać zakładkę “O mnie”, by podać kilka faktów o sobie z prywatnego życia, swoich nawyków, przyzwyczajeń, rutyn i w ten sposób przyciągnąć do siebie idealnego klienta. Pewnie zastanawiasz się, czy ktokolwiek zerka na tą stronę. Dopóki nie zapełnisz jej słowami, zdjęciem wizerunkowym z aparatem lub bez, to nie przekonasz się… A być może przy okazji następnej sesji zdjęciowej, klient przyniesie Tobie Twoje ulubione czekoladki lub nowy kamionkowy kubek. Ciekawe skąd wiedział, że lubisz, prawda? ;)

Z kim przestajesz, takim się stajesz...

Jeśli współpracujesz z jakimiś firmami, drukujesz albumy w konkretnym miejscu, posiadasz szelki, korzystasz z galerii internetowej warto polecać te miejsca, marki, firmy u siebie i budować pozycję eksperta. Pozycjonowanie się wokół profesjonalnych labów, znanych firm w branżowym środowisku stawia Cię w pozytywnym świetle. Ten właśnie zabieg zastosowała Paula dodając na stronie kody rabatowe i link afiliacyjny, dzięki czemu może dodatkowo dywersyfikować swoje dochody, ale i dawać subtelnie znać kolejnym firmom, że jest otwarta na możliwość współpracy.

Ułatw klientowi kontakt z Tobą

Przemyślany formularz kontaktowy na stronie www pozwoli Ci szybciej i konkretniej odpowiadać na zapytania klienta. Paula w swoim podzieliła go nawet ze względu na klientów ślubnych, tych zainteresowanych sesją oraz osobno na zamówienia albumowe. Rozpisanie rubryk w formularzu podczas tworzenia projektu strony www nie zajmuje dużo czasu, a Tobie zdecydowanie może usprawnić obsługę klienta, który podaje już szczegóły dotyczące ślubu, preferowanego terminu sesji, czy rozmiaru albumu.

Współpraca nad tym projektem przebiegała sprawnie, klientka była konkretna i wiedziała na czym jej zależy, a ja mogłam skupić się na wprowadzeniu jej planów, marzeń w coś namacalnego.

Chcesz zamówić indywidualny projekt strony www dla swojej fotograficznej działalności?

Chcesz zamówić projekt strony www na bazie jednego z moich gotowych szablonów?